ANNONSE: Hvordan øke bevisstheten rundt din merkevare

For at din bedrift skal nå sitt fulle potensiale, er det viktig å vite hvordan du øker bevisstheten og synligheten rundt og av din merkevare. Selv små bedrifter kan få mer anerkjennelse av sine produkter dersom du bruker riktig strategi og markedsføring.

Har du allerede en merkevare med logo, er du klar for å bygge på merkevarebevisstheten.

Det aller viktigste er å være konsistent gjennom alle kommunikasjonskanaler. Dette gjelder også i den ikke-digitale verden.

Mange store bedrifter benytter seg av det som heter «brand style guide». Dette er en oversikt som viser hvilke fonter, farger og eventuelle mønster du kan bruke i de forskjellige designene dine. Alt må ta utgangspunkt i logoen – og naturligvis stå i stil med hva bedriften ønsker å formidle eller selge.

Hvordan nå ut til potensielle kunder

Den enkleste måten å nå ut til folk på en ikke-digital måte, er ved bruk av bedriftskort. I motsetning til hva mange tenker, er det derimot ikke nødvendig at dette er akkurat et kort.

Du kan trykke kontaktinformasjonen din på så å si hvilket som helst produkt, for å gjøre det til en profileringsartikkel. Blant annet penner er noe alle bruker, og gjerne tar vare på helt til den ikke virker mer. Penner eller tilbehør til mobilen med din bedrifts logo er rimelig, samtidig som det er praktisk. Mange vil derfor takke ja om du gir bort disse produktene.

Dessuten har markedsføring med profileringsartikler stått for høyere markedsføring enn all TV- og radioreklame til sammen, og mottakere er positive til bedrifter som deler ut artikler som varer.

Hvor og hvordan man får trykket merkevarer på et produkt

Axon Profil tilbyr et bredt utvalg av produkter som du enkelt kan benytte deg av. Tjenesten er lett å bruke, og har allerede hjulpet flere tusen bedrifter med profileringsartikler. Her finner du også gratis vareprøver og frakt, i tillegg til rask levering.

Please follow and like us:
Pin Share

Anbefalt for deg

Om skribenten: Ranaposten Ranaposten