Skal lede arbeidet med strategi for markedsføring og rekruttering i Nesna

Nord universitet

Nesnaværingen Kristian Sivertsen har takket ja til å lede et delprosjekt om markedsføringsstrategi for Nord universitet, studiested Nesna.

Nord universitet gjennomfører for tida et stort utviklingsprosjekt som blant annet skal foreslå nye studietilbud og rekrutteringstiltak på studiested Nesna. Nå har nesnaværingen Kristian Sivertsen takket ja til å lede delprosjektet som skal foreslå en markedsføringsstrategi. 

– Vi vil vise fremtidige studenter og ansatte fordelene ved å studere og jobbe nettopp her, sier Sivertsen. 

Les også:  38,3 millioner kroner i bredbåndsmidler til Helgeland

– Sivertsen er en dyktig og kreativ type som har mye å by på. Vi er veldig glade for at han vil bruke sitt engasjement inn i Nesnaprosjektet, sier prosjektleder Jan-Oddvar Sørnes. 

Sivertsen har en mangfoldig bakgrunn, blant annet som gründer bak det lokale bryggeriet Raus og som medeier i Visit Nesna. I tillegg har han erfaring fra lokalpolitikken gjennom kommunestyre og formannskap, og har tidligere vært aktiv i studentpolitikken med flere år i høgskolestyret til tidligere Høgskolen i Nesna.

Please follow and like us:
Pin Share

Anbefalt for deg

Om skribenten: Redaksjonen

Redaksjonen i Ranaposten.no publiserer aktuelle saker og nyheter skrevet av redaksjonen, leserne eller tilknyttede pressetjenester.