Når kontorplassen din plutselig blir mer hjemme enn først antatt og du skal holde orden på alle ringpermer, mapper og bøker, kan det fort bli rotete hvis du egentlig ikke har plass. Fortvil ikke, med litt planlegging og organisering får du raskt og enkelt et ryddig og oversiktlig hjemmekontor.
– Ofte er det ikke så mye som skal til for å få oversikt og orden. Med noen smarte og enkle grep kan du for eksempel gjøre om en liten del i klesskapet til lagringsplass for kontormateriell. Praktiske hylleløsninger i kombinasjon med skyvedører gjør at du raskt får oversikt og orden over kontortingene, sier Brigitte Kürzel, designer hos DESIGNA A/S.
3 nyttige hjemmekontor-tips:
- Bruk esker til oppbevaring av diverse kontormateriell
- Velg praktiske og smarte skap- og skuffeløsninger for bedre orden
- Vurder skyvedører for å utnytte eksisterende plass
– Utover det praktiske skal selvfølgelig kontorløsningen også være stilig å se på, og passe inn i resten av husets stil. Danske DESIGNAs filosofi er å skape en god, stilsikker og lekker ramme rundt hverdagslivet, og å fokuserer på nytenkning, kvalitet og fleksibilitet det gjør at vi har noe for ett hvert hjem, forteller Kürzel.