Onsdag var det premiere på det splitter nye konseptet I lomma på Silje, en spin off av Luksusfellen med Silje Sandmæl og kjendiser som viser frem kontoutskriftene sine.
I snitt så 185 000 programmet, og på det meste fikk 231 000 med seg Tore Pettersons økonomiske krumspring. Det ga TV3 en kommersiell andel på 23, 9 prosent og TV3 ble neste største kommersielle kanal i sendetidspunktet.
Også Camp kulinaris gjør det bra, første episode har hittil 93 000 seere i snitt, og gårsdagens episode fikk i snitt 89 000 seere – et tall som vil øke med opptaksseing. På Viafree er Kristin og Dennis: 1+1=3 svært populært.
– Etter en pangstart på sesongen med Håndball-VM for herrer er det fabelaktig å kunne fortsette med gode premieretall og andeler på egenproduksjonene våre. Luksusfellen har vært TV3s flaggskip lenge, og da er det ekstra gøy at suksessen fortsetter med I lomma på Silje. I kveld fortsetter premiereuka med sesongstart for Boligjakten kl. 21.30, sier kommunikasjonsdirektør Line Vee Hanum.
Neste kjendis som skal I lomma på Silje er artist Jenny Jenssen, radioprogramleder Niklas Baarli, programleder Johanna Grønneberg og komiker Trine Lise Olsen.