
Årets Black Friday utløste rekordhøyt aktivitetsnivå hos Posten Bring, som kan rapportere om et pakkevolum som ble rundt 12 prosent høyere enn fjoråret. I løpet av forrige uke sendte Posten Bring ut... Les mer »

Samtidig som forbrukere forbereder seg på uslåelige tilbud og butikker og fintech-selskaper forbereder seg på rekordsalg, er omfanget av svindel knyttet til betaling større enn noen gang. Markedsdata viser en bekymringsfull økning... Les mer »

Singlesday ble nok en gang suksess for nettbutikken Nytelse.no – salget gikk over all forventning! – Slike dager er blitt veldig viktig for oss, og det gir en god indikasjon på hva vi kan... Les mer »

Nytelse.no har gjort det igjen – Nok en gang har de skapt Norges råeste erotiske julekalender, og nordmenn handler som aldri før, og derfor har Nytelse.no nå kastet seg rundt å laget... Les mer »

Etter enorm vekst gjennom pandemien, møtte mange selskaper innen detaljhandel og forbruksvarer en markant nedgang i salgsveksten på nett i 2022. Til tross for at flere forbrukere vender tilbake til fysiske butikker,... Les mer »

Halvparten av oss foretrekker nå å bruke mobilen når vi netthandler. Det er en kraftig økning fra fjoråret, viser Klarnas shoppingundersøkelse for 2. kvartal 2023. Mobiltelefonen blir i økende grad også foretrukket... Les mer »

Sommerferien er høysesong for netthandel – og svindel. Bare i løpet av det siste året kan rundt 280 000 nordmenn ha blitt lurt av en falsk nettbutikk. Samtidig oppgir flere nordmenn at... Les mer »

Black Friday ble ikke den elleville «kuppdagen» mange kjøpelystne hadde håpet på. – Snittrabatten på de beste tilbudene i nettbutikkene var lavere enn i fjor, og andelen tilbud, som fremstod bedre enn... Les mer »

Virkes ferske konjunkturrapport viser at klesbutikker og skobutikker gjør comeback, mens netthandel i norske nettbutikker bremser ned. – Normaliseringen av vareforbruket fortsetter. Da pandemien kom, brukte vi mer penger på varer, men... Les mer »

Nytelse.no har i flere år hatt stor suksess på sosiale medier, nå selger de sexleketøy for millioner på Snapchat, Instagtam, TikTok og Facebook. – Det er spesielt Snapchat som selger godt, sier... Les mer »