9. april gikk startskuddet for Batterijakten 2018. I løpet av tre uker skal 13.000 fjerdeklassinger fra hele landet konkurrere i å samle brukte batterier og levere dem til gjenvinning. Miljøagentene arrangerer Batterijakten... Les mer »
Konkurransen fra netthandelen øker presset på butikkene samtidig som forbrukerne har stadig høyere forventninger. For å tiltrekke kunder må butikkene utfordre seg selv og tørre å tenke i nye baner. Det viser... Les mer »
Nå lanserer Cubus svanemerkede t-skjorter til dame, herre, barn og baby. De spesialdesignede t-skjortene er et av flere viktige skritt på veien for å gjøre det enda lettere for motebevisste kunder å... Les mer »
Jubelsalami er Grilstads flaggskip, og Norges desidert mest populære salami som har vært her siden 1974. Pålegget har fulgt nordmenn gjennom generasjoner og er for veldig mange selve definisjonen på en salami.... Les mer »
Markedsplassen FINN er for mange synonymt med jobb- og eiendomsannonser, eller kjøp og salg av brukte klær og gjenstander. Nå er målet å bli landets største møbelbutikk på nett, med en ekstra... Les mer »
I 2017 drakk nordmenn mer plantebasert drikke enn noen gang tidligere. Plantebasert drikke vokste faktisk med 11,4 prosent i 2017, mens drikker fra Alpro vokser med nesten 10 prosent i volum. På... Les mer »
Det er flere ulike dagligvarebutikk kjeder i Bodø, prisen på mat er jevnt over lav hos alle sammen, men i løpet av februar har prisene økt litt. Matprisene økte med 1,9 prosent... Les mer »
Tall fra Nets og BankAxept AS viser at det i februar ble utført 135,4 millioner kortkjøp, en vekst på 1,6 prosent i forhold til februar 2017. Betalingskortene ble benyttet til å handle... Les mer »
Friggs populære maiskaker kommer med enda en ny smak – tynne og sprø maiskaker med trekk av nydelig melkesjokolade. Våren 2016 lanserte Friggs maiskaker med superfrø i norsk dagligvare-butikker, og ble på... Les mer »