![widerøe](https://i1.wp.com/ranaposten.no/wp-content/uploads/widerøe.jpg?resize=690%2C460&ssl=1)
I går kveld mottok Widerøe Internet AS (WIAS) og Widerøe Ground Handling (WGH) prisen «Best i test» for kundeservice 2018 i kategorien flyreise. Utmerkelsen er en årlig begivenhet etter kvalitativ testing.
«Best i test» – Kundeserviceprisen er en årlig test som gjennomfører av SeeYou der man kvalitativt tester over 150 av de største kundesentrene i Norge.
– Det er med stor stolthet og ydmykhet at vi på vegne av alle flinke medarbeidere i WGH og WIAS mottar denne viktige anerkjennelse på at Widerøe er målt, veid og funnet som det beste selskap på kundeservice blant flyselskapene i Norge, sier administrerende direktør i WIAS Odd Langvatn.
– Vi er utrolig stolte over å kunne bidra til selskapets visjon Vi skaper muligheter mellom små og store steder. De viktigste bidragsyterne tilhører de små stasjonene som kombinerer ledig tid mellom flyene og det å drive Norges beste kundesenter, supplerer regiondirektør nord i WGH, Trond Gunnar Stenersen.