Vy og Internett Trafikk Formidling AS (ITF) har inngått en avtale som vil gjøre det enklere for kundene å forhåndskjøpe taxiturer til fastpris i Vy-appen når de skal reise med tog eller... Les mer »
Et nytt samarbeid mellom Vipps og Norwegian vil gjøre det enda enklere for kundene. – Dette er bare ett eksempel på hvordan vi styrker og forenkler kundeopplevelsen, sier Kurt Simonsen, Chief Customer... Les mer »
Fra i dag vil du se at Bane NOR har endret layout på informasjonen du får på skjermene på togstasjonene. Etter tilbakemeldinger fra de reisende ble det tydelig for oss at det... Les mer »
Hurtigruten vil tilby miljøbevisste gjester enda flere fristende og sunne matalternativer. Et nytt strategisk partnerskap med EAT Foundation skal utvide menyene om bord, redusere matsvinn og gi gjestene anledning til å velge... Les mer »
NSB-konsernet er i endring og samler tog- og bussvirksomheten i Norge og Sverige under en ny, felles merkevare: Vy. Norges Statsbaner er ikke lenger et dekkende navn for virksomheten. Den nye merkevaren gir... Les mer »
Avinor Oslo lufthavn og Bergen lufthavn Flesland er begge kåret til Europas beste på kundeservice i hver sin kategori. Bergen vant også prisen for den flyplassen med størst fremgang på kundeservice i... Les mer »
Stadig flere velger å reise miljøvennlig med tog og buss. NSB-konsernet opplever derfor nok et år med reisevekst og leverer et resultat før skatt på 585 millioner kroner i 2018. – NSB-konsernet... Les mer »
Fra og med 1. februar CO2-kompenserer SAS alle flybilletter der det har blitt angitt et EuroBonus-nummer ved bestilling. Kompensasjonen er en del av SAS’ ambisiøse miljøprogram for å redusere klimapåvirkende utslipp, hvor... Les mer »